Voldtægt og halshugning af de troende
Af
Kilde: RaymondIbrahim.com, 10. december 2014
Udgivet på myIslam.dk : 11. januar 2015
Muslimers halshugning af kristne var et stadig mere synligt skue gennem hele august måned. Militante fra Islamisk Stat afskar en kristen mands hoved - efter at have tvunget ham til at fremsige shahadaen, den islamiske trosbekendelse: "Der er ingen anden gud end Allah, og Muhammed er hans sendebud." Når shahadaen fremsiges overfor muslimske vidner, bliver den talende til en muslim og sikrer dermed i teorien sit liv og sin ejendele fra jihad. Sådan gik det ikke for denne ulykkelige mand, som, efter at have givet afkald på sin kristne tro til gengæld for islam, alligevel blev slagtet for åbent kamera (grafisk video kan ses her).
En kristen mand konverterer offentligt til islam under tvang, før han
bliver halshugget
Christian Post fortæller historien:
En kristen mand i Syrien blev for nylig brutalt halshugget af islamiske militante efter at være blevet tvunget til at fornægte sin tro og hylde Muhammed som "Guds sendebud".
Hændelsen blev optaget på video, så verden kunne se den, og udsendt som en advarsel til "alle som ham".
I videoen, der blev uploadet til YouTube med oversatte tekster, er den hjælpeløse kristne mand omgivet af bevæbnede militante iført masker, og han høres recitere som anvist: "Der er ingen anden gud end Gud og jeg bevidner, at Muhammed er Guds sendebud."
En tilsyneladende leder i gruppen af militante høres derefter instruere gruppen: "Ingen må skyde ham nu, forstår I? Han skal ikke dræbes ved skydning, fordi det er barmhjertigt for ham.”
"Han skal halshugges, fordi han er en kafir, en ikke-muslim, der holdt [med] regeringen og overhovedet ikke bad. Alle som ham vil få den samme ende, halshugning," sagde den militante.
En militant bevæbnet med en machete tager så den forsvarsløse mand i håret og begynder at skære hovedet fra hans krop, mens gruppen råber "Allahu Akbar (...) der er ingen anden gud end Gud".
Tilsyneladende inspireret af strømmen af halshugninger, der foretages af Islamisk Stat, truer en kvindelig britisk konvertit til islam, som menes at være flyttet til IS-kontrollerede områder, "med at halshugge kristne med en sløv kniv," ifølge Daily Mail. Umm Hussain al-Britani - den tidligere Sally Jones fra Chatham, medlem af et pige-rockband og enlig mor til to - advarede i meddelelser, der siden er blevet slettet: "I kristne har alle brug for halshugning med en dejlig sløv kniv og at blive stukket op på rækværkerne i [byen] Raqqa (...). Kom her, jeg vil gøre det for jer!"
I Nigeria har den islamiske gruppe, Boko Haram, som søger at indføre islamisk lov over hele den afrikanske nation, halshugget en 6-årig dreng - igen, fordi han var kristen. Under søndagens gudstjenester kastede over 100 militante islamister sig over Attagara, en overvejende kristen landsby. Med macheter og maskingeværer slagtede de mænd, kvinder og børn.
Ifølge Christian Today: "En landsbyboer, Sawaltha Wandala, ankom til kirken til den anden gudstjeneste, da han så børn blive massakreret. En 6-årig dreng var blevet flænget og smidt i en grøft, men han var i live. Wandala tog ham op og var på vej med ham til et hospital i Cameroun, da han blev stoppet af fem af de militante. Mændene tog angiveligt barnet fra Wandalas arme og halshuggede ham, hvorefter de begyndte at slå den 55-årige med grene. Efter at have slået ham i hovedet med en sten, efterlod de ham som død."
En anden kristen mand, John Yakuba, fik at vide af Boko Haram-medlemmer: "Du skal konvertere til islam; ellers vil du dø en smertefuld død."
Da Yakuba nægtede at fordømme Kristus, bandt de hans arme og ben til et træ og hakkede hans hænder med en kniv.
"Vil du blive muslim nu?", spurgte de militante.
"I kan dræbe min krop, men ikke min sjæl," råbte Yakubu.
Mændene fortsatte med at skære hans fødder og ryg med machete og kniv for at torturere ham.
"Vi skal vise dig," sagde de.
Yakubas hoved blev flænget og en økse jaget ind i hans knæ, så den nåede knoglerne.
Han mistede bevidstheden og blev efterladt bundet til træet. Det tog tre dage, før nogen fandt ham, hvorefter han blev ført til hospitalet i en tilstand af koma.
Fra et andet Boko Haram-angreb, hvor omkring 100 mennesker fra en overvejende kristen region blev dræbt, berettede en overlevende: "Jeg takker Gud for at have skånet mit liv, men tre af mine naboer og medlemmer af vores kirke blev dræbt under angrebet. Disse kristne i vores landsby fik deres hals skåret over med knive, mens deres hænder var bundet på ryggen. Nogle huse blev bombet mens Boko Haram-revolvermændene sang 'Gud er stor!' på arabisk."
I Kenya bortførte militante fra den somaliske islamiske organisation, Al Shabaab, en gruppe handlende nær ferieøen Lamu og drev dem ind i en tæt skov. De militante løslod til sidst tre af dem, fordi de var muslimer, men halshuggede den fjerde, en kristen.
Mens "vantro" kristne mænd blev halshugget, blev kristne kvinder - heriblandt børn - voldtaget og gjort til slaver i forskellige områder af den islamiske verden.
I Irak blev cirka 1.500 kristne og andre minoriteter, der ikke var i stand til at undslippe Islamisk Stats fremrykning, gruppe-voldtaget og solgt som sexslaver, nogle for så lidt som 25 dollar. En fælles udtalelse fra to højtstående FN-embedsmænd erklærede, at "oprørende beretninger om bortførelse og tilbageholdelse af yazidi, kristne samt turkmenske og shabak kvinder, piger og drenge, og rapporter om barbariske voldtægter, når frem til os i alarmerende form". En ung kvinde, der formåede at skjule en mobiltelefon i fængslet, fortalte om rædselsvækkende oplevelser, herunder at blive voldtaget af snesevis af mænd over et par timer. Andre kvinder sagde, at børn født på grund af voldtægt, blev flået fra deres mødres arme og aldrig set igen.
I det overvejende muslimske Bangladesh, hvor kristne udgør mindre end én procent, angreb snesevis af mænd bevæbnet med macheter, knive og jernstænger nonneklostret tilhørende Det Pavelige Institut for Udenlandsk Mission [PIME] i Boldipuku, en landsbymission i det nordlige Bangladesh. "Nonnerne blev slået og mishandlet, hvilket ophørte, da politiet ankom," fortalte biskop Sebastian Tudu. Ifølge Catholic Online: "... omkring 60 mænd forsøgte at plyndre bygningen og voldtage nonnerne. (...) Angriberne bandt først hænder og ben på missionens to nattevægtere og kneblede dem i de tidlige morgentimer. (...) Tre PIME-nonner blev forsøgt voldtaget og blev senere sendt til deres provinsialhus i Dhaka, den nationale hovedstad, hvor de forsøger at overvinde chokket og den psykiske lidelse."
Og i Pakistan blev endnu en kristen pige, den 12-årige Muqadas ("Hellig"), voldtaget af nogle muslimske mænd. Pigen, der arbejdede som tjenestepige for en muslimsk familie, var på vej hjem fra arbejde "da Muqadas blev kidnappet af to muslimske mænd og tre kvinder. De tog hende indenfor i en skole (som var lukket), og de to mænd, der er identificeret som Ashraf Alias Achi og Ghaffor Alias Paida voldtog hende gentagne gange på skift. Pigen blev senere efterladt". Som sædvanlig modtog hendes familie trusler om mere vold, hvis den indbragte en klage til det lokale politi.
Ifølge familiens kristne advokat, Sardar Mushtaq Gill: "I Pakistan bruges voldtægt som et instrument til vilkårlig magtudøvelse over kristne piger, der kommer fra fattige og marginaliserede familier. Det er en form for vold, der ønsker at gentage underkastelsen under muslimer. Det øvrige samfund bliver ikke oprørt, fordi ofrene for det meste tilhører religiøse mindretal, som er de mest sårbare. Voldtægtsforbrydere bliver sjældent straffet. Desuden står voldtægtsofre over for frygtelige vanskeligheder; de modtager ikke tilstrækkelig medicinsk behandling for seksuelle overgreb. Mange piger bliver traumatiserede og deprimerede og har behov for psykologhjælp." (Se her for mere om seksuelt misbrug af kristne mindreårige i Pakistan). For sin indsats blev Gill, en højrøstet menneskerettighedsaktivist, som repræsenterer misbrugte kristne, igen genstand for mordforsøg: Hans hjem blev om natten oversprøjtet med kugler, for anden gang.
Selvom halshugning og voldtægt i den islamiske verden kan virke som noget fremmed og fjernt for de fleste i Vesten, advarede den landflygtige kaldæisk-katolske ærkebiskop i Mosul, Irak, Vesten om, at turen vil komme til den. I et interview sagde ærkebiskop Amel Shimoun Nona:
Vore lidelser i dag er optakten til dem, som I, europæere og vestlige kristne, også vil komme til at lide i den nærmeste fremtid. Jeg mistede min stift. Mit apostolats fysiske rammer er blevet besat af islamiske radikale, der ønsker os konverterede eller døde. Men mit samfund er stadig i live.
Prøv at forstå os. Jeres liberale og demokratiske principper er intet værd her. I er nødt til på ny at gennemtænke vores virkelighed i Mellemøsten, fordi I byder et stadigt voksende antal muslimer velkommen i jeres lande. Også I er i fare. I må træffe stærke og modige beslutninger, selv på bekostning af, at de modsiger jeres principper. I tror, at alle mennesker er lige, men det er ikke sandt: Islam siger ikke, at alle mennesker er lige. Jeres værdier er ikke deres værdier. Hvis I ikke forstår dette hurtigt nok, vil I blive ofre for den fjende, I har budt velkommen i jeres hjem.
Resten af august måneds samling af muslimsk forfølgelse af kristne rundt om i verden omfatter (men er ikke begrænset til) følgende opgørelser, der er opført efter tema og land i alfabetisk orden og ikke efter sværhedsgrad.
Muslimske angreb på kirker
Østjerusalem: Syv år med chikane og angreb fra muslimer tvang til sidst Golgata Baptistkirke til at forlade deres kirkebygning. Angrebene begyndte kort efter at menigheden var flyttet ind i bygningen, som i 2007 lå i et overvejende muslimsk område. Indenfor 10 dage efter påbegyndelsen af møder og gudstjenester, angreb en muslim, der boede nær kirken, et medlem med en kniv. Så forsøgte nogen at sætte bygningen i brand. Derefter kom hærværk. Først blev biler parkeret ved kirken beskadiget, så ejendom. Endelig blev nogle børn fysisk overfaldet på vej til kirke. Menigheden blev til sidst smidt ud efter at ejeren var blevet truet. "Hvor vover du at gøre dette," fik han at vide. "Det er en skændsel for islam. Hvis du ikke gør noget ved det, vil vi." Værten bukkede til sidst under for presset og den 110-medlemmer store menighed måtte forlade bygningen. Dette er den tredje kirke i det overvejende muslimske Østjerusalem, der er blevet tvunget til at lukke i de seneste år.
Frankrig: I de tidlige morgentimer den 5. august i Thonon-les-Bains, begik en mand på omkring 30, der beskrives som en "ung muslim," stort hærværk i kirken Saint-Hippolyte og i den tilstødende basilika Saint-François-de-Sales. Han væltede og brækkede to altre, lysestager og pulte, ødelagde statuer, rev et tabernakel ned, snoede et massivt bronzekors, trykkede en sakristi-dør ind og smadrede endda nogle mosaikvinduer. (Klik for billeder af ødelæggelserne i kirken.)
Irak: Kort efter den hidtil usete kristne exodus fra Mosul, der skete som følge af Islamisk Stats krav til kristne om at konvertere til islam eller dø, tog en menneskerettighedsorganisation til det nordlige Irak for at yde bistand og støtte til alle fordrevne kristne. Den rapporterede, at "omkring 45 kirker i Mosul (...) var blevet ødelagt og omdannet til moskeer og centre for Islamisk Stat". Ifølge den kaldæiske patriark Louis Sako: "Dette er en humanitær katastrofe. Kirkerne er blevet besat, deres kors taget ned," og op mod 1.500 manuskripter, mange ældgamle, er blevet brændt.
Nigeria: Ifølge Vatikanets Radio: "In Madagali siges Boko Haram at have plyndret sogneejendom, vandaliseret og derefter sat ild til bygninger, der tilhører Kirken. Fader Obasogie var ikke sikker på antallet af dræbte eller andre ofre fra Madagali-angrebet, men han siger, at der er mange (...). De kristne kirker i Maiduguri Stift har taget imod hovedparten af terroraktiviteternes anslag (...). Ifølge fader Obasogie er alle kristne kirker på hovedvejen mellem Maiduguri og Adamawa blevet lukket efter flere terrorhandlinger udført af Boko Haram-sekter."
Muslimske angreb på konvertitter til kristendommen
Iran: Ifølge Idaho-hustruen til den iransk-amerikanske kristne præst Saeed Abedini, som har været fængslet i Iran i næsten to år, har hendes mand modtaget dødstrusler fra sunni-muslimske militante fra Islamisk Stat, der er indespærret i samme fangelejr: "Han er i fare, alene fordi han er konverteret til kristendommen. Nu kan vi forstå, at IS-medlemmer i fængslet har sagt, at han er deres mål nummer ét." Præsten er i den samme afdeling, men i et afsnit adskilt fra tilhængerne af Islamisk Stat, siger hans kone og tilføjer, at han er bange for at forlade sin celle og slutte sig til de almindelige indsatte på deres motionsture i gården. "Jeg frygter for hans liv," sagde hun og tilføjede, at parrets børn har sendt en video til præsident Barack Obama, der bønfalder ham om at bringe deres far sikkert hjem. I en anden sag er den tidligere muslim og nu kristne pastor Matthias Haghnejad sigtet for fjendskab imod Allah, en forbrydelse, der kan straffes med døden, mens skæbnen for to andre kristne, der blev arresteret sammen med ham, fortsat er ukendt. Præsten blev anholdt, da efterretningsagenter stormede hans hjem. Foruden kirkelederen arresterede de også Mohammad (Vahid) Roghangir og Suroush Saraie, to andre konvertitter, der var sammen med ham. Agenterne beslaglagde også bibler, kristne brochurer og præstens personlige computer. Den 3. august, efter at være blevet afhørt i to timer, blev præsten anklaget for "moharebeh" eller "at føre krig mod Allah", en handling, der kræver dødsstraf i Iran. Alle tre konvertitter har tidligere været under anklage af myndighederne, bl.a. for "evangelisering" og "aktioner mod den offentlige sikkerhed".
Kenya: Hussein Hassan Mohammed, 30, en muslimsk konvertit til kristendommen, fortalte grådkvalt om sine oplevelser i hænderne på muslimer. Det foregik i Mogotio Kings Outreach Church, hvor han oprindeligt annoncerede sin konvertering i april. Han fortalte om, hvordan han blev slået bevidstløs i en moské, hvordan islamiske ledere havde betalt mordere til at dræbe ham, og hvordan hans egen far forsøgte at forgifte ham (svarende til oplevelserne af en anden muslimsk konvertit til kristendommen i Uganda, hvis tante forsøgte at forgifte ham). I nogen tid var han arresteret og blev tortureret, fordi myndighederne nægtede at tro, at han virkelig var konverteret til kristendommen (de troede, han var en islamisk terrorist, der foregav at være kristen, hvilket ofte sker). Derefter, mens han var indlagt på hospitalet, ringede han til sin far, den 72-årige Hassan Mohammed, der kom og besøgte ham på hospitalet: "Er du seriøs omkring hvad du fortalte mig, at du har antaget den kristne tro," spurgte hans far, hvortil Hussein svarede: "Ja." Ifølge den kristne konvertit: "Min far kom med maden, men min samvittighed afviste den. Lægerne bemærkede, at jeg var rastløs. Jeg fik besked om at spise maden, men jeg nægtede. Lægen forsøgte at give maden til katten, men den nægtede også at spise den, hvorefter maden blev bragt til laboratoriet, hvor det blev konstateret, at den var forgiftet." Politiet, der bevogtede Mohammed, anholdt hans far. Adspurgt om, hvorfor han ønskede at dræbe sin søn, sagde faderen: "Min søn har svigtet islam samt besmittet vort samfund ved at tilslutte sig kristendommen." Hussein sagde: "Jeg troede, min far kom for at hjælpe, men indså, at han kom for at dræbe mig." Da han blev udskrevet fra hospitalet, bønfaldt Hussein alligevel om løsladelse af sin far. Mohammed sagde, at han havde tilgivet sin far og politiet løslod ham.
New Zealand: Venner af Khalid Muidh Alzahrani, en muslimsk konvertit til kristendommen kendt som Daniel, "frygter at flygtningen [Alzahrani] er blevet bortført fra sin lejlighed i byen Christchurch og ført tilbage til Saudi-Arabien - hjemstedet for den islamiske hellige by Mekka - hvor det er lovstridigt for muslimer at forlade deres tro". Daniel, der ankom til Christchurch for omkring fem år siden på et saudisk regeringsstipendium for at studere engelsk, konverterede efter nogen tid til kristendommen og søgte asyl. Han blev givet flygtningestatus med den begrundelse, at han ville blive forfulgt i Saudi-Arabien, og fortalte venner, at han var rædselsslagen ved tanken om, at han skulle blive kidnappet og tvunget til at vende tilbage. Den saudiske ambassadør i New Zealand sagde, at Daniel havde "insisteret" på at vende hjem for at besøge sin mor og at konsulatet havde betalt for hans flybillet. Men ifølge National "tror hans venner ikke på det - de siger, at han sidst blev set i selskab med to underlige arabiske mænd og mener, at han blev ført ud af landet under tvang, muligvis af statsagenter eller familiemedlemmer (...). Der har været mange dokumenterede tilfælde af saudiske statsborgere, der er blevet bortført fra udlandet. I 2012 forsøgte klummeskribenten Hamza Kashgari, der var blevet anklaget for at have fornærmet profeten Mohammed på Twitter, at søge asyl i New Zealand, men blev opfanget i Kuala Lumpur, Malaysia, sendt hjem og fængslet uden rettergang. I maj sidste år blev en ung saudisk kristen, som var ankommet til Auckland to måneder tidligere og søgte asyl, opsnappet på gaden af tre mænd kun tre dage før hans flygtningeinterview og fløjet tilbage til Saudi-Arabien, hvor det menes, at han blev fængslet og tortureret. Hans advokat, Roger Chambers, sagde, at manden havde formået at få hemmelig kontakt med sine venner i Auckland. 'Han har haft en frygtelig tid i Saudi-Arabien', sagde Chambers. '[Han fik at vide] mere end én gang, at hvis han ikke gav afkald på sin kristendom, kunne han forvente at blive halshugget.'"
Yemen: Muslimske slægtninge til en kvinde, der var konverteret til kristendommen, hældte benzin i en af hendes køkkenflasker, så der gik ild i hende, mens hun lavede morgenmad til sin familie; til sidst døde hun af forbrændingerne. Morning Star News rapporterer: "I det sydlige Yemen vågnede Saeed op ved lyden af skrig. Han sprang ud af sengen, skubbede panikramte familiemedlemmer til side og så sin kone komme vaklende ud af deres køkken, omspændt af flammer. Hans kone, Nazeera, havde forberedt morgenmad ved 9-tiden, da hun hældte væske fra en flaske madolie ud på en varm pande. Væsken blussede op og flasken eksploderede. Mens hendes fire børn så skrigende til, var Nazeera ved at blive brændt levende. 'Jeg styrtede ud af rummet', fortalte Saeed (fulde navn hemmeligt af sikkerhedsmæssige årsager) grædende til Morning Star News. 'Jeg kunne ikke engang tale for at spørge hende, hvad der var sket. Alt jeg kunne tænke på var at få ilden slukket og derefter få hende på hospitalet. Men min 16-årige søn kunne ikke lade være med at holde fast i hende, kramme hende, mens hun brændte. Han kom til skade og jeg var nødt til at trække ham væk fra hende.' Omkring to uger senere døde Nazeera, 33, som følge af sine forbrændinger. Da Saeed vendte tilbage til sit hjem i en landsby (hemmelig af sikkerhedsmæssige årsager) efter hendes død, fortalte en slægtning ham det utænkelige - medlemmer af både hans familie og hendes havde taget den vegetabilske olie ud af flasken og erstattet den med benzin. Saeed kendte grunden - for mange år siden var de begge to blevet kristne og nægtede at vende tilbage til islam."
Dhimmitude: Islamisk diskrimination mod kristendommen
Libyen: Omstrejfende grupper af bevæbnede militante islamister gik fra dør til dør blandt Tripolis smykkeforretninger. De beordrede ejerne til at stoppe med at sælge kors eller kristne ikoner. "Umiddelbart derefter," rapporterer arabiske medier, "indsamlede butiksejerne alle kors og kristne ikoner og afleverede dem til deres kristne landsbyer uden for Tripoli. Andre butiksejere gemte de kristne kors og ikoner langt væk i håb om at kunne føre dem et eller andet sted hen senere, fordi de bor i Tripoli og ikke har nogen nærliggende kristen landsby at aflevere de forbudte kristne genstande til."
Storbritannien: Yasmin Jackson, en 24-årig kristen mor, hævder, at personale på Kingswood Dagplejecenter i Mitcham i det sydlige London "sultede" hendes 5-årige datter, fordi hendes madpakke ikke var halal - dvs. fremstillet i overensstemmelse med islamisk skik. Ifølge Daily Mail: "Fr. Jackson, en enlig mor og tidligere børnehavepædagog, sagde: 'Når jeg hentede hende sidst på dagen, var det første hun sagde til mig: "Mummy, jeg er virkelig sulten, kan jeg få min frokost nu?"'" Moderen tog hen for at tale med lederen. Da hun spurgte, hvorfor hendes datter ikke fik lov til at spise sin madpakke, svarede lederen: "Vi vidste ikke, om den var halal." Moderen svarede: "Vi er en kristen familie, og det var en kyllingesandwich," hvortil lederen sagde: "Vi tillader ikke noget ikke-halalkød i børnehaven."
Om denne serie
Selv om ikke alle, og slet ikke de fleste, muslimer er involveret, er forfølgelsen af kristne i den islamiske verden på vej til at nå pandemiske proportioner. Derfor blev "Muslimsk forfølgelse af kristne" til for at opsamle nogle - på ingen måde alle - af de tilfælde af forfølgelse, der kommer op til overfladen hver måned. Den tjener to formål:
-
At dokumentere det, som mainstream-medierne ikke fortæller om: Den vanemæssige, hvis ikke kroniske, muslimske forfølgelse af kristne.
-
At vise, at denne forfølgelse ikke er "tilfældig", men systematisk og sammenhængende - at den er rodfæstet i et verdenssyn, der er inspireret af sharia.
Derfor - uanset hvad forfølgelsen handler om, kan den typisk indpasses
et bestemt tema, herunder:
- had til kirker og andre kristne symboler;
- seksuelt misbrug af kristne kvinder;
- tvangskonvertering til islam;
- apostasi- og blasfemilove, der kriminaliserer og dødsdømmer dem, der
"fornærmer" islam;
- tyveri og plyndring som erstatning for jizya (skat, der forventes
betalt af ikke-muslimer);
- den almindelige forventning om, at kristne opfører sig som underkuede
dhimmier eller andenklasses "tålte" borgere; og
- simpel vold og mord.
Undertiden er det en kombination.
Fordi disse beretninger om forfølgelse spænder over forskellige etniske grupper, sprog og lokaliteter - fra Marokko i vest til Indien i øst - må det være klart, at én ting alene binder dem sammen: Islam - hvad enten der er tale om streng håndhævelse af den islamiske sharialov eller den herrefolkskultur [supremacist culture], der er affødt af den.

Raymond Ibrahim, specialist i Mellemøsten og islam,
er en Shillman Fellow ved David Horowitz Freedom Center og en Associate Fellow
ved Middle East Forum.
Hans skrifter publiceres over hele verden og han er bedst kendt for The
Al Qaeda Reader (Doubleday, 2007).
Han gæsteforelæser på universiteter, herunder National Defense
Intelligence College; giver briefinger til statslige organer, såsom U.S.
Strategic Command og Defense Intelligence Agency; og giver ekspertudsagn i islam-relaterede
retssager.
Han har også vidnet for Kongressen om de begrebsmæssige fejl, der
dominerer den amerikanske debat om islam og om den forværrede situation
for Egyptens kristne koptere.
Blandt andre medier, har han optrådt på MSNBC, Fox News, C-SPAN,
PBS, Reuters, Al-Jazeera, CBN og NPR.
Han er desuden forfatter til: Crucified
Again: Exposing Islam's New War on Christians
og den nyeste bog: Sword
and Scimitar, Fourteen Centuries of War between Islam and the West.
(Denne korte biografi er hovedsagelig taget fra Ibrahims egen hjemmeside: RaymondIbrahim.com)
Alle rapporter:
December,
2020
November,
2020
Oktober,
2020
September,
2020
August,
2020
Juli,
2020
Juni,
2020
Maj,
2020
April,
2020
Marts,
2020
Februar,
2020
Januar,
2020
December,
2019
November,
2019
Oktober,
2019
September,
2019
August,
2019
Juli,
2019
Juni,
2019
Maj,
2019
April,
2019
Marts,
2019
Februar,
2019
Januar,
2019
December,
2018
November,
2018
Oktober,
2018
September,
2018
August,
2018
Juli,
2018
Juni,
2018
Maj,
2018
April,
2018
Marts,
2018
Februar,
2018
Januar,
2018
December,
2017
November,
2017
Oktober,
2017
September,
2017
August,
2017
Juli,
2017
Juni,
2017
Maj,
2017
April,
2017
Marts,
2017
Februar,
2017
Januar,
2017
December,
2016
November,
2016
Oktober,
2016
September,
2016
August,
2016
Juli,
2016
Juni,
2016
Maj,
2016
April,
2016
Marts,
2016
Februar,
2016
Januar,
2016
December,
2015
November,
2015
Oktober,
2015
September,
2015
August,
2015
Juli,
2015
Juni,
2015
Maj,
2015
April,
2015
Marts,
2015
Februar,
2015
Januar,
2015
December,
2014
November,
2014
Oktober,
2014
September,
2014
August,
2014
Juli,
2014
Juni,
2014
Maj,
2014
April,
2014
Marts,
2014
Februar,
2014
Januar,
2014
December,
2013
November,
2013
Oktober,
2013
September,
2013
August,
2013
Juli,
2013
Juni,
2013
Maj,
2013
April,
2013
Marts,
2013
Februar,
2013
Januar,
2013
December,
2012
November,
2012
Oktober,
2012
September,
2012
August,
2012
Juli,
2012
Juni,
2012
Maj,
2012
April,
2012
Marts,
2012
Februar,
2012
Januar,
2012
December,
2011
November,
2011
Oktober,
2011
September,
2011
August,
2011
Juli,
2011
Oversættelse: Bombadillo