Fader Zakaria Botros om "Profetens perverse seksuelle vaner", del 4
del 1, del 2, del 3, del 5
Af Raymond Ibrahim
Oversættelse af: Father Zakaria Botros on "The perverse sexual habits of the Prophet" Part IV
Kilde: Jihad Watch, 21. marts 2009
Udgivet på myIslam.dk : 29. juli 2013

Fader Zakaria Botros

"Dette kommer alt sammen fra jeres egne bøger, O muslimer!"

Dette er fortsættelsen af fader Zakaria Botros' undersøgelse af Muhammeds seksualmoral (eller mangel på samme).

Endnu en gang i starten af et show, læste fader Botros op fra et berømt Ibn Taymiyya-uddrag om, hvordan man skelner mellem ægte og falske profeter. Taymiyya hævdede, at der er mange falske profeter, såsom Musailima "Løgneren", at mange af disse såkaldte profeter i virkeligheden var "besatte" og at den eneste metode til at fastslå ægtheden af en hvilken som helst profet er at undersøge hans biografi (sira) og gerninger, og se, om han kan findes værdig til profet-titlen.

Efter at have læst det lange citat, konkluderede fader Botros med et: "Godt for dig, Ibn Taymiyya! Så meget vidste du i det mindste."

Seerne blev derefter givet den sædvanlige advarsel: "Dette show er kun for voksne! Unge damer og børn bør gå nu." Han formanede seeren til at huske på, når han læste op om Muhammed, at "dette er den profet, du følger. Husk dette, O du muslim!"

Fader Botros klagede derefter over, hvordan der gennem 1400 år var blevet bygget barrierer op omkring Muhammed, så ingen - muslim eller vantro - kunne kritisere hans liv: "Men nu er tiden kommet, mine venner; barrieren er brudt!"

Dernæst genopfriskede han de foregående tre episoder om Muhammeds seksuelle vaner, heriblandt at han suttede på drenges og pigers tunger; kyssede sin datter Fatimas bryster; havde "lyst" til 2-3-årige piger; lå med en død kvinde; viste homoseksuelle tilbøjeligheder; modtog åbenbaringer iført dametøj; kopulerende med ni kvinder i træk uden at vaske sig ind imellem (og derefter pralede af det); hilste på folk i nøgen tilstand; og erklærede, at han ville kopulere med Maria, Jesu moder, i himlen. (Til dette sidstnævnte, sagde præsten med et forarget udtryk i ansigtet: "Kom nu kammerat. Vær realistisk.")

Han begyndte denne episode med at sige, at ikke mindre end 34 bøger, herunder Tafsir al-Qurtubi og Sahih Muslim, fortæller, at Muhammed plejede at "kæle" - Botros skulede mod skærmen - "kysse og have sex, mens han fastede, selvom han forbød andre at gøre det."

Medværten sagde: "Interessant. Men vi ved, at profeter har særlige dispensationer: Har du noget mere eksplicit?"

Fader Botros: "Fint. Hvad så med dette: Profeten plejede at besøge [kopulere med] sine kvinder, når de menstruerede - beklager dybt dette ubehagelige emne! Tilgiv mig, folkens! "

Så påpegede han, at det største problem med dette er, at Koranen (2:222) - "Muhammeds egne ord", som Botros udtrykte det - forbyder muslimer at nærme sig menstruerende kvinder.

Han fortsatte med at citere fra en række hadither, der bekræfter, at Muhammed frit havde sex med menstruerende kvinder, herunder fra Sahih Bukhari (v. 5, s. 350), som siger, at hvis Muhammed ønskede en menstruerende kvinde, dækkede han hende med et lagen og fortsatte sine aktiviteter, til hvilket præsten råbte:

"Kom nu mand! Kunne du ikke finde en anden blandt dine 66 kvinder? Skulle det absolut være en menstruerende?"

Så sagde han, mens han så indtrængende ind i kameraet: "Men helt alvorligt, folk: Skammer I jer ikke over disse ting? Jeg gør - ved bare at nævne dem. Og dette er jeres 'profet' - den 'eksemplariske mand'"?

Dernæst læste han en hadith - fortalt af Aisha og indeholdt i de kanoniske seks [hadith-samlinger] - hvor profetens unge kone fortæller, hvordan profeten, når hun havde menstruation og han "ønskede hende", plejede at "befale" hende til at have sex med sig. Hertil udbrød præsten: "Befalede! Dette er voldtægt! Hvem er denne person, I følger?"

Han læste fra en række andre hadither, der alle demonstrerede Muhammeds seksuelle tilbøjeligheder i retning af menstruerende kvinder - hvilket Koranen forbyder - og tilføjede: "Folkens - hvis dette er, hvordan 'Guds profet' opfører sig, hvad kan vi så forvente os fra den gennemsnitlige mand?"

Medværten spurgte: "Jamen - kunne andre mænd opføre sig på denne måde?"

Fader Botros: "Selvfølgelig, profeten var altid generøs over for sine tilhængere og gav dem smutveje ud af problemer. Ifølge otte hadith-samlinger fortalte Ibn Abbas, at Muhammed sagde, at hvis en mand ikke kunne styre sig og havde sex med sin menstruerende hustru, så var alt, hvad han behøvede at gøre, at betale én dinar i bod; hvis han lå i med hende henimod slutningen af hendes cyklus, hvor hun ikke blødte så meget, så behøvede han kun at betale en halv dinar - en rabat!" [idet han brugte det engelske "discount" og grinede].

Medværten: "Som du påpegede - når Muhammed havde så mange kvinder, hvorfor følte han så overhovedet behov for at ty til dem, der var menstruerende?"

Fader Botros: "Ahhhh. Jeg kan se, at du klogt føjer enderne sammen. Den enkle årsag er, min ven, at Muhammed kunne lide at lugte" - her gik han i gang med at lave snuselyde - "til menstruationsblod." Så citerede han fra al-Siyuti, hvor Aisha fortæller, at Muhammed sagde til hende: "Kom her", hvortil hun svarede: "Men jeg har menstruation, O Guds profet." Så sagde han: "Vis mig dine lår." Hun gjorde det og "han gik videre med at lægge sin kind og sit bryst mod hendes lår."

Fader Botros: "Hjælp mig folk! Hvordan kan en så pervers adfærd komme fra en profet - den 'højeste rollemodel'?"

Så læste han en hadith fra Sahih Bukhari (v. 6, s. 2744), fortalt af Aisha, hvor hun siger, at under menstruation, plejede profeten at lægge hovedet på hendes lår og recitere Koranen.

Fader Botros: "Mens han reciterede Koranen!"

Dernæst læste han fra Ahkam al-Koran (v. 3, s. 444), hvor en kvinde erklærer, at hun plejede at tage vand fra en brønd, der indeholdt, ikke bare menstruationsblod, men hundekød og alle former for snavs, og give det til Muhammed at drikke.

Fader Botros: "Hvad er der blevet af Koranen 2:222?! Alligevel kan 'profeternes segl' drikke sådan noget uhumsk vand?"

Så rystede han på hovedet og sagde med nedslagne øjne: "O Muhammed, Muhammed, Muhammed ..."

del 1, del 2, del 3, del 5




Raymond Ibrahim, specialist i Mellemøsten og islam, er en Shillman Fellow ved David Horowitz Freedom Center og en Associate Fellow ved Middle East Forum.
Hans skrifter publiceres over hele verden og han er bedst kendt for The Al Qaeda Reader (Doubleday, 2007).
Han gæsteforelæser på universiteter, herunder National Defense Intelligence College; giver briefinger til statslige organer, såsom U.S. Strategic Command og Defense Intelligence Agency; og giver ekspertudsagn i islam-relaterede retssager.
Han har også vidnet for Kongressen om de begrebsmæssige fejl, der dominerer den amerikanske debat om islam og om den forværrede situation for Egyptens kristne koptere.
Blandt andre medier, har han optrådt på MSNBC, Fox News, C-SPAN, PBS, Reuters, Al-Jazeera, CBN og NPR.

Han er desuden forfatter til: Crucified Again: Exposing Islam's New War on Christians
og den nyeste bog: Sword and Scimitar, Fourteen Centuries of War between Islam and the West.

(Denne korte biografi er hovedsagelig taget fra Ibrahims egen hjemmeside: RaymondIbrahim.com)




Oversættelse: Bombadillo