Fader Zakaria Botros om "Profetens perverse seksuelle vaner", del 2
del 1, del 3, del 4, del 5
Af Raymond Ibrahim
Oversættelse af: Father Zakaria Botros on "The perverse sexual habits of the Prophet" Part II
Kilde: Jihad Watch, 14. januar 2009
Udgivet på myIslam.dk : 29. juli 2013

Fader Zakaria Botros

Dette er fortsættelsen af fader Botros' undersøgelse af Muhammeds seksualmoral (eller mangel på samme). Sidst vi forlod præsten og hans medvært, havde førstnævnte bemærket, at "ikke færre end 20 islamiske kilder - heriblandt Ahmad bin Hanbals hadither - fortæller, at Muhammed plejede at sutte på drenges og pigers tunger".

Botros fortsatte med at læse højt fra forskellige kilder, som f.eks. en hadith videreformidlet af Abu Hurreira (anset for at være en yderst pålidelig fortæller), hvor Muhammed suttede på tungerne af sin fætter (og kommende kalif) Alis to drenge, Hassan og Hussein - højt ærede i shia-traditionen.

Dernæst læste han en hadith, hvor Muhammed sutter på sin egen datter, Fatimas tunge. Fader Botros tilføjede også, at det arabiske ord for "sutte" (muss) ikke kan betyde noget andet end "sutte", hvilket nogle apologeter ellers insisterer på. "Når det kommer til stykket", tilføjede den skarpsindige præst, "er dette det samme ord, der bruges, når vi diskuterer Muhammeds 'aktiviteter' med sine hustruer, især hans elskede barnebrud, Aisha."

Med et udtryk af ekstrem væmmelse i ansigtet vendte Botros sig mod kameraet og sagde: "Kære hustru, forestil dig for et øjeblik, at du kommer hjem og finder din mand i færd med at sutte på din datters tunge? Hvad ville du gøre? Og det er endnu værre: Det er din profet - den mest "moralsk retskafne" mand - manden, der skal efterlignes af verden! En mand, der er noteret for at gå rundt og sutte på tungerne af sine koner, sine døtre og unge drenge: Er disse aktiviteterne af den mand, der i Koranen beskrives som højdepunktet af moralsk fuldkommenhed?"

Medværten: "Mere!"

"Muhammed kunne ikke sove, før han havde kysset sin datter Fatima og trykket sit ansigt ind mod hendes bryst [Præsten gav de relevante kilder]. Kære hustru! Hvad ville du sige til, at din mand sov med ansigtet i din datters bryst - er det højdepunktet af moral?"

På dette sted begyndte fader Botros med nedslagne øjne at undskylde voldsomt og sagde, at han udmærket kunne forestille sig, hvordan alle disse anekdoter måtte være bekymrende for muslimer. Men medværten beroligede ham: "Det er ikke din fejl, fader, men snarere fejlen af de muslimer, der har nedskrevet disse modbydelige ting. Men lige meget: Muslimer skal vide besked. Fortsæt venligst."

Botros fortsatte med at læse op af flere afslørende hadither, herunder én fra Musnad af Ahmad bin Hanbal, der fortæller om Muhammed, da han fik øje på en 2-3-årig pige i sin mors arme. Muhammed blev så "imponeret" over hende, at han sagde: "Ved Allah, hvis denne pige når ægteskabsalderen, og jeg stadig er i live, så vil jeg helt sikkert gifte mig med hende."

En anden hadith siger videre, at Muhammed endte med at dø før denne særlige pige nåede ægteskabsalderen, til hvilket den nu omstridte præst spontant udbrød: "Awwww! Stakkels profet! Han gik glip af én!"

Botros fortalte derefter seerne, at de skulle holde denne sidste hadith in mente for "sammenhængens skyld", mens han læste en anden hadith fra Sunan af Bin Said, der registrerer Muhammed for at sige: "Jeg krammede den og den, da hun var barn og fandt, at jeg stærkt begærede hende."

"Hvad er det for en profet, I følger?", råbte den oprørte koptiske præst. "Hvor er hans moral? Er dette manden, muslimer følger slavisk? Brug jeres forstand!" Det var sent om natten, men alligevel var fader Botros ikke færdig med at opregne sine resultater angående profetens "seksuelle" vaner (disse shows varer halvanden time). Så da han gik videre til en hadith, der skildrer Muhammed liggende ved siden af en død kvinde i hendes grav, samt pegede på hadith-kategorier, der kaldes "samleje med en død kvinde," slukkede jeg lykkeligt for satellitforbindelsen og kaldte det nat - indtil dette øjeblik, hvor jeg (noget modvilligt) gennemgår mine noter for at udarbejde denne rapport.

del 1, del 3, del 4, del 5




Raymond Ibrahim, specialist i Mellemøsten og islam, er en Shillman Fellow ved David Horowitz Freedom Center og en Associate Fellow ved Middle East Forum.
Hans skrifter publiceres over hele verden og han er bedst kendt for The Al Qaeda Reader (Doubleday, 2007).
Han gæsteforelæser på universiteter, herunder National Defense Intelligence College; giver briefinger til statslige organer, såsom U.S. Strategic Command og Defense Intelligence Agency; og giver ekspertudsagn i islam-relaterede retssager.
Han har også vidnet for Kongressen om de begrebsmæssige fejl, der dominerer den amerikanske debat om islam og om den forværrede situation for Egyptens kristne koptere.
Blandt andre medier, har han optrådt på MSNBC, Fox News, C-SPAN, PBS, Reuters, Al-Jazeera, CBN og NPR.

Han er desuden forfatter til: Crucified Again: Exposing Islam's New War on Christians
og den nyeste bog: Sword and Scimitar, Fourteen Centuries of War between Islam and the West.

(Denne korte biografi er hovedsagelig taget fra Ibrahims egen hjemmeside: RaymondIbrahim.com)




Oversættelse: Bombadillo