Arbejder pave-apostaten hemmeligt sammen med katolik-apostaten Joe Biden for at påvirke det amerikanske præsidentvalg?
Af
Kilde: LeoHohmann.com, 9. oktober 2020
Udgivet på myIslam.dk: 14. oktober 2020
Pave Frans har med sin nyligt udgivne encyklika, Fratelli Tutti [Alle I Brødre] sat kronen på værket af mere end et halvt århundredes falsk Vatikan-lære om ikke-kristne religioner.
Fratelli Tutti - udgivet den 3. oktober, nøjagtigt en måned før det amerikanske præsidentvalg - nedgør det amerikanske system med frit initiativ og individuel frihed, mens den fremhæver socialistisk kollektivisme som den bedste vej fremad for verden. Frans synes at være taknemmelig for ankomsten af COVID-19, hvilken han ser som en katalysator for globale magteliter til at lancere deres "Store Nulstilling", et andet navn for FN's dagsorden om bæredygtig udvikling [kaldet Green New Deal i Amerika].
Han siger:
"Covid-19-pandemien genoplivede på et øjeblik fornemmelsen af, at vi udgør et globalt fællesskab, alle i samme båd, hvor én persons problemer er alles problemer. Endnu en gang indså vi, at ingen kan frelses alene; vi kan kun frelses sammen."
Dette viderefører Frans' sædvanlige praksis med at logre for anti-katolske, anti-kristne globalistiske eliter. Han valgte Jeffrey Sachs som Vatikanets chefrådgiver om bæredygtig udvikling. Sachs, en amerikansk økonom, betragtes som en af verdens største fortalere for abort som middel til befolkningskontrol. På en Vatikan-konference om samfundsvidenskaber i februar gik han voldsomt i rette med Amerika under præsident Donald Trump, idet han sagde, at USA opererer på basis af "gangstervælde" og "lovløshed". Trumps genvalg ville gøre Amerika "absolut farlig" for verdensordenen, sagde han, og må forhindres for enhver pris. [Se den følgende video med Sachs anti-Amerika- og anti-Trump-tirader]
Hvad Sachs i virkeligheden sagde var, at Trump er farlig for Den Nye Verdensorden, der havde kurs mod at blive fuldført inden 2030.
Nu gør pave Frans alt hvad han kan for at bringe regeringer og religioner på linje med Den Nye Verdensorden.
For at forstå Roms rolle i skabelsen af en Ny Verdensreligion kræves der lidt historie.
Den tanke, at mennesker med alle mulige religiøse baggrunde på en eller anden måde er "brødre", og at alle verdens forskellige guder har noget godt at tilbyde, ville have været fremmed for enhver pave før 1958. Disse paver var altid præget af voldsom anti-kommunisme, anti-islam og anti-frimureri.
Alt dette ændrede sig i 1965, da Andet Vatikankoncil sluttede og pave Paul VI gav sin velsignelse til Nostra Aetate, et dokument, der kan have virket uskyldigt på det tidspunkt. Formålet med Nostra Aetate var angiveligt at lappe sammen på de historisk anstrengte forhold, som katolikker havde med jødedom og islam. Men dokumentet gik videre end til en simpel undskyldning for katolske udskejelser i behandlingen af verdens to andre monoteistiske religioner.
Her er, hvad de katolske teologer, der skrev Nostra Aetate, havde at sige om islam:
"3. Det er med agtelse, Kirken betragter muslimerne, som tilbeder den ene, levende, i sig selv værende, barmhjertige og almægtige Gud, himlens og jordens Skaber,[5] som har talt til menneskene. De prøver også af hele deres sind at underkaste sig hans skjulte rådsslutning, på samme måde som Abraham, som den islamiske tro gerne henviser til, underkastede sig Gud. Selv om de ikke anerkender Jesus som Gud, ærer de ham ikke desto mindre som en profet; (...)." (Kilde: www.katolsk.dk)
Antydningen i ovenstående citat er, at katolikker og muslimer tilbeder den samme gud.
Ligesom teologer har udvandet, hvad det vil sige at være katolik og kristen, har politikere og akademikere udvandet, hvad det vil sige at være amerikaner. Derfor er vi, i mangfoldighedens og tolerancens navn, blevet mere splittet som nation og folk.
Ligesom amerikanere sjældent læser Forfatningen, læser kun få katolikker pavelige encyklikaer og Vatikan-dokumenter.
Mens de troendes øjne var rettet andetsteds hen, foretog deres kirkeledere et subtilt, men dybtgående, skifte væk fra traditionel katolsk lære. Radikal som den var, blev denne nye lære – om at andre religioner var lige gyldige og respektværdige - pakket ind i et kærlighedens og broderskabets sprog. Men den åbnede døren for yderligere udviskning af grænserne mellem kristne og ikke-kristne religioner. Og ingen af paverne siden Paul VI har følt behov for at stille uret tilbage. Da Frans trådte ind på scenen i 2013, var bordet dækket for ham til at fremme en Ny Verdensreligion, der udvælger og inddrager elementer fra alle verdens forskellige trosretninger.
Selvom det på overfladen kan lyde pænt at række en olivengren frem til en fjende, er der god basis for det gamle ordsprog, at "du kan ikke indgå en aftale med djævelen uden at miste din sjæl."
Satan præsenterer altid sine løgne ved at sørge for, at der bages noget sandhed ind i aftalen. Så snart du accepterer at forhandle med nogen, der er under indflydelse af dæmoniske kræfter, har du allerede tabt, selvom dine oprindelige intentioner var gode.
Så hvis frafaldets frø blev sået i 1965, så kom de først til fuld blomstring i februar 2019, da pave Frans underskrev en tværreligiøs fredsaftale med sunni-islams mest autoritative imam, sheik Ahmed al-Tayeb. Dokumentet erklærede, at "Gud vil" en "flerhed" og en "forskellighed af religioner". De to religiøse ledere ankom til underskrivelsesceremonien i Abu Dhabi "hånd i hånd som et symbol på tværreligiøst broderskab".
Frans løftede dybest set Nostra Aetate op på det næste niveau. Hvor pave Paul VI besluttede at åbne Vatikanets vinduer for falske religioners doktriner, inviterede Frans disse verdslige doktriners stormester, Lucifer, til at sidde på sin trone. Dette er en vederstyggelighed, der forårsager ødelæggelse i hele Den Katolske Kirke, og i den udstrækning de forskellige evangeliske ledere har kastet sig ud i lignende bestræbelser - folk som pastor Bob Roberts fra Northwood Church i Dallas og Leith Anderson, leder af National Association of Evangelicals - vil deres kirker også blive viklet ind i den globale anti-Kristus Nye Verdensreligion, der vil bedrage mange og spille en rolle i forfølgelsen af de kristne, der forbliver tro mod Kristi oprindelige evangelium.
I 2007-2008 accepterede og underskrev 281 kristne præster og lærde fra både katolske og protestantiske trosretninger det åbne brev: "Et Fælles Ord mellem Os og Jer", som blev formuleret og fremlagt af 138 muslimske ledere fra hele verden. De indvilligede i at arbejde sammen om at respektere hinandens tro.
Med det ovennævnte globalistiske momentum i fuld sving, lad os dernæst undersøge pavens seneste encyklika, og hvordan den afslører hans fuld-tonede støtte til socialisme over kapitalisme, globalisme over national suverænitet og religiøs synkretisme over den kristne tros eksklusivitet, som svar på spørgsmålet om, hvordan menneskeheden kan frelses fra synd og død.
Frans ønsker mere magt til internationale organer som FN
"172. Det 21. århundrede 'er vidne til en svækkelse af nationalstaternes magt, hovedsageligt fordi de økonomiske og finansielle sektorer, i deres egenskab af transnationale, har tendens til at herske over de politiske. I betragtning af denne situation er det afgørende at udtænke stærkere og mere effektivt organiserede internationale institutioner med funktionærer, der er udnævnt retfærdigt efter aftale mellem nationale regeringer og bemyndiget til at indføre sanktioner.' [fra pave Frans' encyklika Laudato si’, 175] Når vi taler om muligheden for en eller anden form for verdensautoritet, reguleret ved lov, så behøver vi ikke nødvendigvis tænke på en personlig autoritet. Alligevel bør en sådan autoritet som minimum fremme mere effektive verdensorganisationer, udstyret med magten til at drage omsorg for det globale fælles bedste, udryddelse af sult og fattigdom og det sikre forsvar af grundlæggende menneskerettigheder."
Frans taler for afslutning af national suverænitet
"124. I dag kræver en fast tro på den fælles destination for jordens ting, at dette princip også anvendes på nationer, deres territorier og deres ressourcer. Set ud fra det synspunkt - ikke kun ud fra legitimiteten af privat ejendom og dets borgeres rettigheder, men også ud fra det første princip om den fælles destination for ting - kan vi derfor sige, at ethvert land også tilhører den fremmede, for så vidt som et områdes ting ikke må nægtes en trængende person, der kommer andetsteds fra. ..."
"125. Dette forudsætter en anden måde at forstå relationer og udveksling mellem lande på. Hvis ethvert menneske har en umistelig værdighed, hvis alle mennesker er mine brødre og søstre og hvis verden virkelig tilhører alle, så betyder det ikke meget, om min næste blev født i mit land eller et andet sted. ..."
Individualisme er en 'virus', der skal udryddes
"105. Individualisme gør os ikke mere frie, mere lige, mere broderlige. Den blotte sum af individuelle interesser er ikke i stand til at skabe en bedre verden for hele den menneskelige familie. Den kan heller ikke redde os fra de mange onder, der nu i stigende grad er globale. Radikal individualisme er en virus, der er ekstremt vanskelig at eliminere, for den er intelligent. ..."
Frans angriber privat ejendom som antitetisk til den kristne lære
"119. I de første kristne århundreder udviklede en række tænkere en universel vision i deres overvejelser over den fælles destination for skabte ting. Dette førte dem til at indse, at hvis en person mangler det, der er nødvendigt for at leve med værdighed, så er det fordi en anden person tilbageholder det. ..."
"120. ... For min del vil jeg bemærke, at 'den kristne tradition aldrig har anerkendt retten til privat ejendom som absolut eller ukrænkelig og har understreget det sociale formål med alle former for privat ejendom.' [fra pave Frans' encyklika Laudato si’, 93] Princippet om den fælles brug af skabte ting er 'det første princip i hele den etiske og sociale orden' [fra St. Johannes Paul II's encyklika Laborem Exercens, 19]; det er en naturlig og iboende ret, der har prioritet frem for andre. ..."
Frans antyder, at kapitalismen er et svigt
"168. Markedet kan ikke af sig selv løse ethvert problem, uanset hvor meget vi bliver bedt om at tro på dette dogme af nyliberal tro. Uanset udfordringen tilbyder denne fattige og monotone tankegang altid de samme opskrifter. Neoliberalismen reproducerer simpelthen sig selv ved at ty til de magiske teorier om 'afsmittende effekt' (spillover) eller 'nedsivningseffekt' (trickle) - uden at bruge betegnelsen - som den eneste løsning på samfundsmæssige problemer. Der er ringe forståelse for, at den påståede 'afsmittende effekt' ikke fjerner den ulighed, som giver anledning til nye former for vold, der truer samfundets struktur. Det er bydende nødvendigt at have en proaktiv økonomisk politik, der er rettet mod 'at fremme en økonomi, der favoriserer produktiv mangfoldighed og forretningsmæssig kreativitet' [fra pave Frans' encyklika Laudato si’, 129] og gør det muligt for job at blive skabt og ikke nedlagt. ..."
Det egentlige angrebsmål: Trump og Amerika
Selvom han ikke nævner ham ved navn, så antyder timingen af denne encyklika - en måned før et skæbnesvangert præsidentvalg den 3. november - at pavens mål er ingen ringere end præsident Trump.
Frans sagde, at visse politikere "søger popularitet ved at appellere til de laveste og mest egoistiske tilbøjeligheder hos bestemte befolkningsgrupper", mens de skaber politikker, der spreder "had og frygt mod andre nationer".
Som jeg påpegede i min sidste artikel, bruger Fratelli Tutti COVID-19 til at retfærdiggøre Den Store Nulstilling af den globale økonomiske og sociale orden. I denne encyklika oplyser Frans verden om, hvilken side han er på [hvis nogen stadig skulle være i tvivl]. Han har stillet Vatikanet på linje med FN's Agenda 2030, Den Internationale Valutafond, Bill Gates, George Soros og World Economic Forum. Disse udgør de globalistiske organers triumvirat, der er i krig mod Amerika og dets historiske respekt for individuelle rettigheder givet af Gud, hvor den individuelle suverænitet markerer kernen af vores nationale suverænitet. For at kunne tage kvantespringet mod den globale regering må disse enheder - blandt andet Vatikanet, FN, WEF og IMF - bringe Amerika med dets stærke middelklasse til fald. De er simpelthen for uafhængigt indstillede til at kunne acceptere global regering og må derfor knuses.
Det er her, COVID-19 og valget af Joe Biden og Kamala Harris kommer i spil. Når Amerika bliver globalistisk og socialistisk, vil resten af landene falde som domino-brikker. Det er i det mindste planen.
Leo Hohmann er freelance-skribent og journalist, samt forfatter til 2017-bogen, Stealth Invasion: Muslim Conquest through Immigration and Resettlement Jihad. Han arbejder på en efterfølger, som vil undersøge den tværreligiøse bevægelse, der indfører falske og antikristne ideer i de vestlige kirker. Hvis du ønsker at støtte dette projekt, så overvej venligst en donation af enhver størrelse.
Oversættelse: Bombadillo